Шановні гості!

ВАЖЛИВО! Перевіряйте товар відразу у відділенні транспортної компанії або в присутності кур'єра. Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після його отримання.

Ви можете відмовитися від доставленого товару під час отримання, в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.

Чи можу я повернути/обміняти товар після отримання?

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

  • з моменту отримання пройшло не більше 14 днів;
  • збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  • відсутність слідів використання і забруднень;
  • збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок;
  • збереження заводського маркування;
  • цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

 

Які категорії товарів не підлягають поверненню?

Не підлягає поверненню якісний товар наступних категорій*:

  • парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна (в т.ч. рушники);
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, в т.ч. електричні;
  • пір'яно-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики);
  • дитячі м’які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки;
  • рукавиці та комплекти, що їх включають;
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • продовольчі товари (в т.ч. алкогольні напої);
  • друкована продукція;
  • а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів що не підлягають поверненню/обміну;

* товар цієї категорії можна повернути виключно у разі виявлення виробничого браку.

 

Який товар вважається неналежної якості та чи підлягає він поверненню?

Якщо недоліки товару виникли з вини виробника і вони не можуть бути усунені, то такий товар підлягає обміну/поверненню. Продавець не несе відповідальність за товар у таких випадках:

  • присутні сліди механічних пошкоджень (вм'ятини, порізи, потертості, тріщини і т.п.);
  • товар забруднений;
  • товар використовувався не по призначенню;
  • втрата споживчих властивостей товару за природних чи неконтрольованих обставин.

 

Як БЕЗКОШТОВНО повернути товар доставлений Новою Поштою через послугу "Легке повернення"?

Перш ніж надсилати товар, будь ласка, впевніться, що виконані всі умови для повернення/обміну. Якщо товар доставлявся до вас перевізником Нова Пошта, то ви маєте змогу скористатись послугою "Легке повернення" через мобільний додаток. Порядок дій:

  • відкрити у додатку розділ "Мої посилки" та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути;
  • у розділі "Керувати посилкою" вибрати "Легке повернення";
  • зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку;
  • за створеною накладною повернути товар;
  • ОБОВ'ЯЗКОВО! Повідомити за контактними номерами чи електронною поштою номер накладної по якій повертається товар.

 

Інші способи повернення товару

Впевніться, будь ласка, що виконані всі умови для повернення/обміну. Зверніться до менеджерів магазину за контактними номерами чи електронною поштою для отримання подальших інструкцій щодо відправлення товару. ОБОВ'ЯЗКОВО! Повідомте номер накладної по якій повертається товар.

 

Що робити в разі виявлення несправностей протягом гарантійного періоду?

У разі виявлення протягом гарантійного періоду істотних недоліків товару, які виникли з вини виробника, покупець має право вимагати від продавця зробити ремонт, а у разі неможливості його проведення, заміну товару на такий же чи на аналогічний з-поміж наявних у продавця, або повернення сплаченої за товар грошової суми.

 

Яка вартість доставки при поверненні?

Якщо ви робите повернення посилки до 30 кг через послугу Нової Пошти "Легке повернення", то доставка є БЕЗКОШТОВНОЮ. У всіх інших випадках доставка оплачується окремо за тарифом перевізника, а її вартість залежить від фактичної/об'ємної ваги посилки.

При поверненні товарів неналежної якості, вартість доставки з відділення буде компенсована за мінусом послуг із додаткового пакування (якщо такі замовлялись при відправленні).